Beoordelingsgesprekken voorbereiden & voeren

Wat zijn beoordelingsgesprekken?

Als leidinggevende voert u functionerings-, voortgangs- en beoordelingsgesprekken. U wilt namelijk het beste uit uw medewerkers halen en tegelijkertijd ook optimale resultaten behalen voor uw team of de organisatie. Deze gesprekken leiden tot een betere ontwikkeling van uw medewerkers en daarnaast dragen ze bij aan de groei van uw organisatie. Het voeren van zulke gesprekken is een kunst op zich. Hoe pakt u dit aan, hoe benadert u medewerkers en hoe kunt u ze (blijven) stimuleren?

Onze aanpak

Heikens Human Capital geeft u tijdens deze training de vaardigheden om efficiënt en effectief functionerings-, plannings- en beoordelingsgesprekken voor te bereiden, te voeren en terug te koppelen naar uw werknemers.

Doelstelling

Onze doelstelling is om u in staat stellen om beoordelingsgesprekken te voeren die een toegevoegde waarde hebben voor uzelf en uw werknemers en de basis leggen voor het komende jaar. Ook bent u in staat om  slechtnieuwsgesprekken te voeren met uw werknemer, zonder dat dit resulteert in een weerstandsgesprek.